ثانیه به ثانیه با اخبار پرسپولیس
به زنبوره گفتن میتونی تو 10 دقیقه 3 تا گل بخوری؟گفت:مگه من استقلالم
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 1183
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

افزايش آمار بازديد
حمله شیران پارسی به ببرهای بیابان

 

پرسپولیس حمله کن ، ایرانی بی قراره...

مرجع خبری پرسپولیس : امشب تیم فوتبال پرسپولیس تهران آخرین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که با عملکرد بسیار خوب در مسابقات باشگاههای آسیا به طوفان سرخ معروف شده است در جده به مصاف سخت با الاتحاد عربستان که به ببرهای صحرا معروف است خواهد داشت.

آنچه که پیداست و مسلماً هم همینطور خواهد بود دنیزلی اصلا و ابدا به دنبال تساوی ، وقت اضافه و یا پنالتی نیست و می خواهد در وفت قانونی بازی کار را تمام کند. موضوعی که این مربی کارکشته ترک قبل از سفر به آن اشاره کرده بود.

 



بی شک از هم اکنون چشمهای تمام فوتبال دوستان ایران و عربستان امشب به ورزشگاه  فیصل بن عبدالعزیز جده  خواهد بود. ورزشگاهی که در مسابقات مرحله گروهی نیز ظرفیت خود را تکمیل شده می دید و در بازی امشب هم به همین ترتیب خواهد بود چرا که طلال بن یوسف مدیر این تیم عربستانی تمام بلیطهای این مسابقه را خریده و به صورت رایگان توزیع کرده است.

الاتحاد که با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ به عنوان یکی از ۴ تیم این کشور به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده بود با هدایت رائول کانیدا، سرمربی اسپانیایی خود و با وجود بازیکنان مطرحی چون محمد نور، نائف هزازی، حمد المنتشری و…  با وجود ناکامی در لیگ عربستان تیمی مدعی را راهی آسیا کرد.

 

زردها که با قرار گرفتن در رده پنجم جدول 14 تیمی لیگ عربستان و 27 امتیاز فاصله با الشباب صدرنشین فصل ناکامی را پشت سر گذاشته اند  در لیگ قهرمانان آسیا از گروه دوم و در کنار رقیبانی چون بنی‌یاس امارات، پاختاکور ازبکستان و العربی قطر کار را آغاز کردند و در نهایت با ۱۶ امتیاز و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله حذفی شدند. آنها در گروه دوم رقابت‌های امسال به جز دیدار هفته چهارم که در خانه بنی‌یاس صفر – صفر متوقف شدند، ۵ دیدار دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشتن تا در نهایت میزبان دیدار مرحله یک هشتم نهایی باشند و البته در این مسیر از بخت و اقبال هم بی نصیب نبودند. جایی که برای مثال در آخرین مسابقه برابر العربی گل برتری را با خطای واضح روی دروازه بان العربی و چشم پوشی داور به ثمر رساندند به طوری که این بازی تشریفاتی را به جنجال کشید و کار به دخالت پلیس برای حفاظت از داور کشید و در نهایت دروازه بان العربی با تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد.

 

حریف سرخ‌پوشان که یکی از قدرت‌های لیگ عربستان محسوب می‌شود سال گذشته نیز تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد و در این مرحله با شکست از چونبوک کره‌جنوبی از صعود به فینال بازماند.

 

 


نماینده زردپوش عربستان که در تاریخ سابقه ۳ دیدار مقابل پرسپولیس را دارد، در رقابت‌های سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا و در همان آغاز راه در جده با ۳ گل در مقابل تک گل مازیار زارع پرسپولیس را مواجه کرد. در بازی برگشت این بار پرسپولیس حریف را ۳ تایی کرد و با گلهای علی عسگری جوان و تک آرفی نتیجه را جبران کرد. در سال ۲۰۰۱ نیز یک نتیجه تساوی بدون گل در تاریخ رویارویی این دو تیم به ثبت رسیده بود که با وجود درخشش علی کریمی زردها توانستند در مقابل هزاران تماشاگر ایرانی از جهنم آزادی فرار کنند اما در نهایت پایین تر از پرسپولیس در گروه قرار گرفته و از صعود به مرحله بعد بازماندند.

بازی حساس امشب غیر از اینکه یک رقابتی ورزشی است,اهمیت دیگری هم دارد و آنهم تنشهای سیاسی ایران و عربستان است که بر داغی این مسابقه هیجان انگیز افزوده است. عربها میدان رقابت ورزشی را یکی از میدانهای جدال دو کشور می دانند که برتری در این میادین بسیار باارزش بوده و حس برتری را در بین ملیت و دولتشان ایجاد می کند.


از شب گذشته تمام شبکه های عربی در امارات,بحرین,قطر و عربستان با برگزاری میزگرد به تحلیل این خبر مشغولند و با بیان خاطرات نتایج ببرهای بیابان در سالهای نه چندان دور مقابل تیم های ایرانی و… منتظر حضور در خور توجه این تیم مقابل سرخ پوشان تهرانی است.

 

رائول کاندا : پرسپولیس تیم بزرگی است


"رائول کاندا"، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال الاتحاد عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: ما در این بازی برنامه های مدنظر خود را در زمین پیاده می کنیم. می دانیم پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است ولی با اجرای برنامه های تاکتیکی خود به فکر رسیدن به موفقیت در این بازی هستیم.


وی در ادامه افزود: شاید مسائل و مشکلاتی در تیم مان باشد اما هدف مان این است که بهترین عملکرد را در این بازی مهم از خود ارائه دهیم و با موفقیت زمین را ترک کنیم.


سرمربی اسپانیایی تیم الاتحاد عربستان در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم تأکید کرد: این یک موضوع طبیعی است که تیمی در یک بازی صد درصد نفراتش را در اختیار نداشته باشد. ما می خواهیم 11 بازیکن را به میدان بفرستیم و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند، زیرا در زمان حضور در میدان هر بازیکنی تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا تیم به اهدافش برسد.


دنیزلی: به بازیکنانم اطمینان دارم


مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان گفت: بعد از بازی های مرحله گروهی باید این بازی پلی آف را به نحو احسن انجام دهیم. بازیکنانم می دانند دیدار مقابل الاتحاد چقدر برای مان حیاتی است و بدون توجه به مشکلات با تمام توان در این بازی به میدان خواهند رفت.

 

دنیزلی اضافه کرد: الاتحادی ها قوانین اسکان و ورود تیم ها را می دانند ولی نمی دانم چرا آن را اجرا نکردند. البته تمام این مسائل را به طرف دیگر می گذاریم و با تمام توان فردا(امروز) به میدان خواهیم رفت.

 

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: الاتحاد تیم خوب و بزرگی است و پرسپولیس هم تیم خوب و بزرگی در ایران است. در زمین هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم تا به نتیجه دلخواه دست یابیم. به همه بازیکنانم اطمینان دارم و انشاءا... با نتیجه دلخواه زمین را ترک خواهیم کرد.

 


حال با تمام تفاسیر موجود ، باید منتظر نشست و دید آیا امشب طوفان شیران سرخ در جده از پس شکار ببرهای صحرا بر خواهد آمد یا خیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,و در ساعت : 22:16 - نویسنده : FARHAD |
آخرین مطالب :
درباره
به بزرگترین وبلاگ هواداران پرسپولیس خوش آمدید
مسئولان
دوستان
متفاوت ترین سابت عاشقانهتبادل لینک با همه درج آگهی رایگانردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرمزته و آدرس perspolisgoal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوندهای روزانه
درباره قالب
نام قالب : پرسپولیس
طراح قالب :جاوا استت
به قدرت : بلاگفا

http://20uploads.com/images/1390/khordad/stat-logo.gif

Copyright © 2010 All Rights Reserved by perspolisgoal.Blogfa.com